BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

dilluns, 23 de maig del 2016

PROBLEMES TÈCNICS

Per una qüestió aliena a la meva voluntat el meu bloc ha estat inactiu durant un temps.
Veureu que també he perdut entrades i que, els enllaços a les meves novel·les han desaparegut.
No és la primera vegada que em passa una cosa semblant.
Mica en mica ho aniré restablint tot, intentaré recuperar les blocades de les que disposo esborrany, que no en son moltes ja que he perdut arxius, i també aniré actualitzant els enllaços perquè clicant a les portades de les meves obres us portin a les adreces amb la informació tal i com tenia abans.


Us prego una mica de compassió a aquest maldestre de la informàtica que s'ofega cada vegada que un virus em rossega l'ordinador, que jo, amb els refredats ja se sap... Un café amb llet, conyac i mel i cap el llit, però amb aquests atacs que són més misteriosos que les boles dels sortejos de la champions no sé què fer.


I res, us deixo amb una cançó que compartint-la un anima l'ànima.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada