BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

dilluns, 30 de novembre del 2015

MIG SEGLE, COLLONS!


Avui que faig mig segle i tot comença a fer baixada m’adono de la sort que tinc per seguir empaitant un repte. Les ganes de lluitar són les mateixes de quan vaig començar i poc m’importa el calendari que avança veloç, poc m’importa que enlloc de recrear-me en el triomf segueixi alçant la meva espasa per obrir-me pas en un camp de batalla complicat. El temps s’esgota metòdic i desafiant, i aquella estrella que empaito segueix lluint, burleta, molt lluny del meu abast, com si cada passa que m’hi acosto ella en fes dues per separar-se.

Però el meu esperit és jove, amb ais i uis, però jove, no trobo lloc pel repòs, no trobo lloc per ajocar-me, no trobo lloc per abaixar la guàrdia i deixar-me vèncer, lluitaré mentre el meu cor bategui i si finalment no l’atrapo quan tot es faci fosc m’aniré feliç de saber que les meves histories es quedaran i potser, dic potser, algun dia des de la distància un lector anònim m’enviarà una postal.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada