BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

diumenge, 24 de novembre del 2013

ATAC INFORMÀTIC




El Passat divendres 23 d’octubre a la nit vaig patir un atac hacker al meu bloc o bé, un atac personal, no ho sé. Hi les dues versions, els programes que ataquen indiscriminadament els blocs per actuar contra les empreses que els allotgen o bé, un atac personal. Tot i que hi ha indicis que pugui ser la primera cosa, ja que va coincidir l’atac amb una pujada sobtada i brutal de visites al bloc motivat pel meu anunci que deixava el facebook, jo em decanto més per la segona cosa, l’atac personal; i és que el password que feia servir era massa evident per qualsevol persona que em conegués. Probablement la meva password sortia a tots els llistats de deu possibles que qualsevol que hi volgués accedir anotés. Ara em trobo que les entrades del darrer any i tot el contingut del bloc nou que enllaço, el de la nova novel·la, han estat esborrats. Tinc dues opcions, anar recuperant les entrades ja que les tinc en el document word previ a la publicació o, esborrar-ne més, ja que les entrades que queden ara al descobert en primera i segona pàgina del meu bloc són obsoletes de contingut. Em decantaré per fer aquesta segona cosa. Esborraré tots aquells escrits que parlin de moments polítics puntuals, espectacles o notícies recents i deixaré, només, el més personals o de literatura. Sap greu matar les meves pròpies paraules, però no té massa sentit que qui obri el meu bloc es trobi un comentari de l’endemà de les eleccions al parlament, per exemple.
Espero no haver de passar més per aquesta desagradable experiència, si es tracta d’un atac personal, la persona que m’ho ha fet ara mateix m’està llegint: segurament ho tornaràs a provar i si tanta rancúnia, odi i menyspreu sents per mi, pel que escric, insistiràs fins tornar a esborrar les meves paraules, suposo que allò que més et molesta és que em senti català, que el meu únic signe d’identitat sigui Catalunya. Les meves paraules, però, mai les esborraràs ja que sempre en naixeran de noves, ho hauries de tenir en compte abans de perdre més el temps i les hores.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada