BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

dimarts, 13 de novembre del 2012

DONOSTI


 

 

 

 

La vida es una carrera de projectes, propòsits i il·lusions. No tots surten bé o en la mesura que voldríem, però la paraula fracàs només apareixerà en el meu diccionari el dia que em quedi de braços creuats, sense esma, sense reptes, sense somnis que empaitar. El de qualsevol escriptor, el Sant Grial, no cal dir-ho, és aquella novel·la que pel que sigui esdevé universal. Pot sonar vanitós, potser ho és, però jo escric i publico per ser llegit i per arribar a quantes més llars i idiomes millor; ja ho he dit, ser universal. Mai se sap on s’amaga el Sant Grial, creia haver-lo trobat a Bucarest amb la “Lluna de Gel”, la meva novel·la més rodona i emotiva, però l’etiqueta de “premi juvenil” pesa i l’aparta de les llibreries. Ara sóc a Donosti per empaitar aquest nou repte, aquesta nova il·lusió. Serà una obra carregada de sensacions, emocions, tragèdies i lluita que intentaré transmetre com vaig fer amb la Illeana a la “Lluna de Gel” amb la mateixa contundència i puresa que els protagonistes em fan arribar. Qui sap, si ho aconsegueixo, potser aquesta sí que serà la meva novel·la...  Si no, continuarem la recerca del Sant Grial per qualsevol altre lloc. 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada