BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

dimarts, 18 de setembre del 2012

FELIÇ ANY NOU


 

 
Ja ha passat un estiu on m’he trobat pagant l’èxit del taller de contes: haver-me passat des del febrer fins el juny, sense fer res més que visitant escoles i escrivint els contes del taller ha passat factura en els mesos estivals. Excepte uns dies per Espanya per anar a buscar a la meva nova companya de quatre potes, la Sharon, una Epagneul Bretón preciosa, no he fet res més que clavar els colzes damunt la taula del despatx. L’estrès em supera però ja és això; per fer girar la roda calen sacrificis i reptes, jo en tinc un munt. En aquest període estival he aconseguit posar el punt i final a dos novel·les infantils i a una de juvenil que, espero, aniran fent el seu curs. També ha nascut el “Tres en Ratlla” en el moment més oportú, quan el clam dels meus personatges és a la boca de la societat civil actual. Més estrès: presentacions, entrevistes, actualitzacions de les xarxes socials... Ja és això, també.

Ha passat l’estiu tan de pressa que no n’he pogut retenir ni l’olor, ja ha tornat el col·legi i miro nerviós el calendari per saber quant de temps em queda per enllestir els projectes, abans que arribi el gener i les escoles ho tornin a absorbir tot. Són quatre mesos per poder dedicar al guió d’un llarg i a l’obra de teatre de “La Gran O”, però si passen amb la mateixa velocitat que aquest estiu que m’han amagat, me n’adono que per no fer tard quasi que millor us desitgi un feliç any nou.

 

 

1 comentari:

  1. :)
    Sí senyor!!!!!!!!!!!! quedo emocionalment estorada......mira que n'ets......!!!!!!!!!! resto felicitada però estic convençuda que, per força, compartiràs amb tots nosaltres més d'una altra celebració.

    ResponElimina