BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

dimecres, 13 de juliol del 2011

LLEGIR EN CAS D’INCENDI






Ben aviat compartiré les ressenyes de novel·les d’altres autors que publico en aquest bloc a  “Llegir en cas d’incendi”, la prestigiosa pàgina web cultural dirigida pel Manel Haro. Tal i com és habitual amb mi i com he anat fent els darrers anys als matins d’Olesa radio, la meva intenció no és convertir-me en crític literari, en les meves ressenyes trobareu la valoració que a mi personalment em provoca cada lectura amb, evidentment, una reflexió del perquè, però completament al marge de penjar o de treure medalles, de criticar o de censurar cap obra. Partiré com sempre he fet de la base més fiable i senzilla: el m’agrada o no m’agrada i una explicació  del perquè, sense cap mena d’intenció de convèncer a ningú cap a una banda o cap a una altra. Sempre sota el meu criteri i sense cap influencia parlaré sense embuts de les emocions que em provoquin totes i cadascuna de les novel·les que em llegiré, amb el ferm compromís de ser completament transparent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada