BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

dijous, 28 de novembre del 2013

SMS


 

 
 

 

 

Avui és dia d’estrena, de petita estrena, d’humil estrena, de gran estrena... El meu projecte audiovisual veurà la llum i ho farà en el meu poble, davant els meus veïns, a El Casal, un menut però remodelat i bufó racó que no es cansa de cridar, entremig de tanta imbecil·litat que ens envolta, per fer arribar la veu de la cultura al poble olesà. Mostres de cinema, clàssics, concursos de teatre, obres amateurs... El Casal sempre ofereix l’espai perquè els projectes, per més petits que siguin, puguin fer córrer el teló i sortir a l’escenari. Avui, amb tota una colla de curts més, em toca a mi, el meu projecte, el curtmetratge “SMS”. Ha estat un camí llarg, costós, lent, però divertit, envoltat de gent amb carrera i que del cinema en fan la seva professió, com l’Adrià Carreras, l’Alex Blanc, l’Alejandra Castelló, el Jordi Pla o el Daniel Sicart. De tots ells he après i he agafat forces per atacar nous projectes que no seran tan petits, ni tan humils, però que per contra mai faran ombra a aquesta petita però per a mi gran estrena que mai oblidaré. 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada