BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

diumenge, 24 de novembre del 2013

ESCRIPTOR BUSCA FAMILIA D’ACOLLIDA



missatge recuperat de l'atac informàtic del 22/11/13 



Si algú em vol acollir em regalo, no sé què fer de mi, no tinc feina ni aspiracions a tenir-ne, però considero que estic en prou bon estat com per deixar-me a la deixalleria. Jo era escriptor bàsicament de literatura infantil i juvenil, si, si, aquells llibres que des de fa uns anys els vostres fills es passen els uns als altres, que sempre diuen el mateix, la mateixa historia, abans s’anaven renovant constantment, escrivíem, perquè hi havia una gent que es deien editorials que ens compraven les nostres novel·les, les editaven i arribaven als vostres fills en forma de llibre. Com que ara això ja no es fa, com que els llibres es fan servir els mateixos any rere any fins que la lletra es gasta, cauen les pàgines o es trenquen les tapes, jo he passat a ser un objecte del passat, diria que de museu, però crec, sincerament, que és massa vanitós de part meva, més aviat sóc com un estri fora de servei però que crec que a casa teva encara podria ser d’utilitat... Puc posar rentadores, fregar, portar els nens a cole i allò que em faria més il·lusió; llegir-los històries abans d’anar a dormir, em comprometo a inventar-me una de nova cada nit. Sóc endreçat, polit i net, gairebé no faig nosa, no menjo ni molt ni poc, després de tota una vida fent d’escriptor ja m’he acostumat a menjar del que deixen els altres, a no queixar-me i a dir a tot amén, no sé, referències no en tinc moltes, els escriptors sempre hem viscut a la soledat, però si vols, puc venir a casa teva a prova una temporada, realment seria una llàstima portar-me a la deixalleria, de debò que estic en bon estat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada