BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

divendres, 31 d’agost del 2012

TRES EN RATLLA A LES LLIBRERIES






L’onze de setembre de l’any passat posava el punt i final a la novel·la “Tres en Ratlla”. Gairebé un any després, a partir del dilluns 3 de setembre, la meva obra ja estarà disponible a totes les llibreries. La novel·la recrea l’escenari ideal per a la proclamació de la independència i m’espanta, alhora que m’enorgulleix, presenciar que el guió del meu llibre es va desenvolupant tal qual a la vida real... Una manifestació multitudinària per exigir al president Mas la proclamació de la independència, el posicionament de la comissió europea davant la possible secessió de Catalunya del conjunt d’Espanya, les amenaces d’intervenció militar...  Tot això és escrit en el “Tres en Ratlla”, per tant, i com que sembla que m’he posat la túnica de vident o de bruixot, us recomano la lectura per saber abans que ningú com acabarà tot.



Sempre he escrit sota la necessitat de fer-ho, i precisament aquesta necessitat és la que m’ha portat a la construcció d’aquesta novel·la, la necessitat de cridar a la revolta, la necessitat  dir ben alt que som una nació, la necessitat de mostrar a tothom que la independència és possible i que, fer-ho possible només depèn de nosaltres.
Desitjo que gaudeixis amb el “Tres en Ratlla” i sobretot, que la realitat superi a la ficció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada