BENVINGUTS AL RACÓ DE LES LLETRES DE SANTI BARÓ, SI T’AGRADEN ELS LLIBRES, L’ART I LA CULTURA, AQUEST ÉS EL TEU LLOC.

dissabte, 17 de setembre del 2011

PUNT I FINAL



He posat el punt i final a una nova novel·la, ara com de costum és a les mans dels meus lectors privats que m’aconsellen abans de la revisió final. Les reaccions de tots ells, també, em donen una pista sobre les possibilitats de l’obra. Abans aquestes possibilitats les tenia clares just posar el punt i final, sovint inclús molt abans. Ara visc enmig d’un mar de dubtes on a vegades m’acabo ofegant. Aquesta obra, per a adults, és com un guió de cinema, tot passa de pressa i sense enfarfegaments, descripció justa per donar pas a l’acció, visual, molt visual i això em crea dubtes. Avui m’adormo convençut  que pot ser una obra memorable, l’endemà em llevo amb la idea de llençar-la a les escombraries... Mentrestant espero ansiós les primeres valoracions per saber si vaig traient la tapa del cubell o m’esmero en donar-li el toc final.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada